نتیجه تصویری برای سخنان جالب اما خنده دار

sep10

جملات خنده دار و دوست داشتنی جالب

هروقت داشتی بازی رو میباختی یه لبخند کوچیک بزن

تا حریفت به بُردش شک کنه !

sep10

توی خونه‌های دانشجویی

همیشه ظرفا رو قبل از غذا خوردن میشورن نه بعد از غذا خوردن !

sep10

 

نخ دندون اورال بی 17 هزار تومن!

آخه آدم عاقل با این نخ غذای لای دندونش رو پاک میکنه!؟

با این نخ باید لباس بدوزی بری عروسی!

sep10

ﺑﺎﺑﺎم ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﺸﺎم ﻣﯿﺨﻮﻧﻪ ﭼﻪ ﮔﻨﺪﯼ ﺯﺩم

ﻭﻟﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﭘﻮﻝ تو جیبی می خوام؛ ﺑﻪ ۱۷ﺯﺑﻮﻥ ﺯﻧﺪﻩﯼ

ﺩﻧﯿﺎ ﻫﻢ ﺑﮕم ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧمیشه !

sep10

از بچگی شهرت داشتم به اینکه ریزترین تغییر تو محیط خونه یا قیافه آدمارو میفهمم

از اون طرف ممکنه بعد از نیم ساعت گشتن دنبال جوراب، ببینم پامه

sep10

ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺳﺮﻣﺎ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﯼ ﻣﮕﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺭﻭﺯ ﻗﺒﻠﺶ ﺑﺎ

ﺑﺎﺑﺎﺕ یا ﻣﺎﻣﺎﻧﺖ ﺳﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻟﺒﺎﺳﺖ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻦ ﻫﻮﺍ ﮐﻤﻪ ﺑﺤﺚ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﯽ !

ﭖ .ﻥ : ﺷﺪﺕ ﺑﺤﺚ ﮐﺮﺩﻥ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎ

ﺷﺪﺕ ﺳﺮﻣﺎ ﺧﻮﺭﺩﮔﯽ

sep10

داشتم از زندگی ناامید می شدم

که نون بربری تو چشام نگا کرد

گفت منو با پنیر و گردو بخور حله

حـــــل شــد خداروشکر

sep10

یه بار ساعت 7 صب گزارشگر رادیو برا پخش زنده ازمون مصاحبه گرفت

گفت 3 تا جوون پر انرژی که برا ورزش اومدن

خونسرد گفتیم نه، اومده بودیم کلپچ بزنیم !

sep10

یه نصیحت : همیشه مراقب جفتک اونایی که خر فرضشون میکردی ، باش !

sep10

شخصی میخواست بهلول رو مسخره کند. به او گفت:

دیروز از دور تو را دیدم که نشسته ای فکر کردم الاغی اس که در کوچه نشسته است

بهلول جواب داد :

من هم که از دور تو را دیدم فکر کردم آدمی به طرف من می آید!

sep10

مورد داشتیم طرف با دنده اتومات هم خاموش کرده

مدیونید اگه فکر کنید دختر بوده !

sep10

 

وقتی میمیرید ، نمیفهمید که مرده اید

تحملش فقط برای دیگران سخت است

این مشابه زمانیست که بی شعور هستید !

sep10

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﻴﻢ ﻃﺮﻑ ﺗﺎ ١ ﻣﺎﻩ ﺑﻌﺪ ﻋﺮﻭﺳﻲ

ﻫﻨﻮﺯ ﺍﺳﻢ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﺗﻮ ﮔﻮﺷﻴﺶ ((BMW ﻣﺸﻜﻲ ))Save ﺑﻮﺩﻩ |:

sep10

انقد یه آهنگی رو گوش میدم که یه بدبختیم از یادم بره

بعدن اون آهنگ رو که گوش میدم دوباره یاد بدبختیم میفتم !

sep10

من چشمم به دوربین مداربسته های مغازه ها می افته

ناخوداگاه حرکاتم مشکوک میشه !

sep10

هرچی بیشتر آهنگ داشته باشی بیشتر نمیدونی چی گوش کنی !

sep10

چندسال پیش یه فیلم ایرانی خریده بودیم

اشتباهی اول سی‌دی دو رو نیگا کردیم بعد سی‌دی یکُ.

قشنگ اندر کفش مونده بودیم که طرف چه کارگردانی‌ای کرده !

sep10

من اگه هنرپیشه بودم صحنه‌ی غذا خوردن تو رستورانُ هی خراب میکردم

که مجبور شن ادسر ! غذا بیارن چند دست غذا بخورم !

sep10

بعضی از پسرا هستن فک میکنن اگه وسط دعوا داد بزنن ترسناک میشن!

یکی نیست بگه آخه عزیزمن

تو با اون دماغ عملیت و اون ابروهای برداشته جیییگرِمنییی!

sep10

آدمها 2دسته هستند:

اونایی که دسته 1دستشونه

اونایی که دسته 2 دستشونه

sep10

خونه وقتی مامان نیست مثل کامپیوتریه که به اینترنت وصل نیست

sep10

سرنوشت ما این بود:

تو بدبختی نقش اول

تو خوشبختی فقط سانسور

sep10

من عاشقِ این سوالم :

بگم : من کــجایِ زنــدگیتم !؟

بعد طرف بگه : خَره تو خودِ زندگیمــــــــــی .

sep10

اگه مخفف facebook میشه fb

پس مخفف Wechat هم میشه WC :|

sep10

شش سال پیش یه دستگاه خارجی به اسم توتال کور خریم واسه دراز و نشست

امروز توی تلوزیون خودمون گفت که این دستگاه اسم اصلیش تن تاکه

تازه تو ایران هم اختراع شده

هیچی دیگه منم به فکر افتادم برم لامپ رو اختراع کنم !

sep10

مورد داشتیم طرف قیافش شبیه دفاع آخر فوتبال دستی بوده

بعد زیر عکسش نوشته :

متنفرم از کسایی که جذب زیبایی ظاهری من میشن .

sep10

زنِ ابی چه حالی می‌کنه! دلِش که بگیره می‌گه فلان آهنگتو بخون واسه‌م پلیز!

sep10

اگه از کیفیت کسی که روش زوم کردی راضی نیستی

قبل از متاسف شدن

یه کوچولو هم به فکر ارتقاء لنزهای خودت باش...!

sep10

اگه کسی گفت Wow

حتما یا تو ذهنش میخواد بره اونور آب. یا ترم یک زبان درس گوجه و خیاره !

sep10

من هروقت خیلی خوشحال می‌شم وسطش یکم فک می‌کنم ببینم کجای کار می‌لنگه

که من انقدر خوشحالم

اصولا باید یه ضدحالی باشه توش نمی‌شه همینجوری که !

sep10

آیا میدانید روابط جاریه فی ما بین نوعروس و داماد

میتواند تا 70 درصد بر رویه ی دستگاه گوارش بدن هر انسان آزاده ایی تاثیر بگذارد !؟

sep10

بنابر گزارش همراه اول و ایرانسل :

بیشترین SMS ارسالی تاسوعا عاشورا:

دیدمت :-*

منم دیدمت عزیزم :-*

sep10

هیچ وقت یکیو انقد نبرین بالا که خودشم دیگه نتونه بیاد پایین

sep10

پسر: خداحافظ واسه همیشه :|

دختر:عزیزم برگرد :|

پسر:باشه :|

دختر: درو یادت رفته بود ببندی ؛ :)) ببند بعدش برو :)))

sep10

مورد داشتیم طرف تو پروفایلش زده بوده فرانسه زندگى مى کنه

بعدش تو دوشنبه بازار دیده شده !

sep10

یه رفیق داشتم اﺳﻢ ﺑﺎﺑﺎﺵ ﺳﺎﻡ ﺑﻮﺩ ... :|

نه خدایی ﺳﺎﻡ ﺍﺳﻢ ﺑﺎﺑﺎست ﺁﺧﻪ ؟

ﺍﺻﻐﺮ ﺍﺳﻢ ﺑﺎﺑﺎست ! اصغررررررررر !!! :| والاااااا

sep10

بابای من وقتی گوشیش زنگ میخوره جوری رفتار میکنه

که انگار تا الان همچین چیزی ندیده !

sep10

همینکه موقع ثبت نام تو سایتا برای فیلد سال تولد

باید کلی اسکرول کنی تا به سال تولدت برسی نشون میده چقد پیر شدی !

sep10

بند کفشا دم در دقیقن وقتی گره‌شون کور میشه که ش*اشت داره میریزه

sep10

تازه فهمیدم

وسعت حرف های من به اندازه ی شعاع خمیازه ی توست !

sep10

کی گفته گرونی شده ؟

من خودم به شخصه پارسال دو هزار تومن تُخمه میخریدم

امسالم دوهزار تومن تخمه میخرم!

فقط پارسال تو مُشما میداد امسال میگه جیبتو بیار جلو ..!

sep10

بعضی ها هستن هر چی قابلمه تو خونشون هست میذارن تو ماشینشون

تو شهر می چرخن هر چی ندری هست می گیرن

برای مصرف یه ماهشون اونم با نیت تبرک !

sep10

بابام اومده پیشم میگه گوشیم خراب شده.میگم چرا؟

میگه نگا الان بت زنگ میزنم اون پایین نوشته پایان تماس.

با اینکه هنوز وصلم .... :|

sep10

آس هـــــــــم که باشی بـــــــــــازم خیلیا تورو فقط واسه رفعِ کُتـــی می خوان !

sep10

ﺭﻭﺯﺍﻱ ﺗﻌﻄﻴﻞ ﺯﻧﮓ ﺳﺎﻋﺘﻤﻮ ﺭﻭﻱ ﺳﺎﻋﺖ

ﻫﻔﺖ ﺗﻨﻈﻴﻢ ﻣﻴﮑﻨﻢ...

ﺯﻧﮓ ﮐﻪ ﺧﻮﺭﺩ، ﭘﺎ ﻣﻴﺸﻢ ﺑﻬﺶ ﻣﻴﮕﻢ ﮔُ*ﻪ ﻧﺨﻮﺭ!

ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻣﻴﺨﻮﺍﺑﻢ .

sep10

یه دفعه تو هوای برفی یه دختره رو رو تو خیابون سوار کردم

آخرش بهم گفت :

مرسی که جای شماره بهم امنیت دادی!

گفتم: شماره چیه خانم؟ کرایه ت میشه 5 تومن!

sep10

کاش من 3تا بودم

یکی رو میفرستادم دانشگاه ، یکیم سر کار ، خودمم تو خونه میخوابیدم !

sep10

گاهى انقدر رو دور بدبیارى هستى که اگه بى حرکتم یه جا بشینى

ممکنه میز همینجورى بلند بشه بیاد پایه شُ محکم بزنه به انگشت پات

و برگرده سر جاش !

sep10

رفتم دکتر میگم مفاصل دست راستم درد میکنه

میگه:

وی چت رو از رو گوشیت آن اینستال کن !

sep10

کفش جدیدم انقد خوشگله که هی مجبورم تو این سرما بیام از خونه بیرون ! ^.^

sep10

بعد از فوت کردن یخ

تباه ترین کار دنیا اینه که بخواى به یکى ثابت کنى وضعیت بهتر میشه !

sep10

اگــر مـــیــداد لـیـلـی کـام مـجـنـون

کجا افـسـانـه مـیشد نــام مـجـنـون !؟

sep10

در این اثنایی که شما این اس ام اس رو خوندین

بیل گیتس خدا هزار دلار زد به جیب ! نخونید

sep10

اینایی که تو عصبانیت هر چی دوست داری بهشون میگی

اخر بغلت میکنن میگن باشه فقط تو اروم باش :|

فتوشاپن ؟

sep10

دو چیز انتها ندارد:

1- ظرفیت مترو

2- وسعت کهکشان‌ها

که البته در مورد کهکشان‌ها مطمئن نیستم !

sep10

ماﺷﯿﻨﻪ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺰﺭﮔﻤﻮ ﺩﺯﺩ ﺑﺮﺩ

ﻓﺮﺩﺍﺵ ﺑﺮﮔﺮﺩﻭﻧﺪﻥ ﻭ ﯾﻪ ﻧﺎﻣﻪ ﺗﻮﺵ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﮐﻪ ﻣﺎ ﺗﻮﺑﻪ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﻭ ﻣﺎﺭﻭ ﺣﻼﻝ ﮐﻦ

ﯾﻪ ﺑﻠﯿﻂ ﻣﺸﻬﺪﻡ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩﻥ ﺗﻮ ﻣﺎﺷﯿﻦ

ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺰﺭﮔﻢ ﺭﻓﺖ ﻣﺸﻬﺪ ﺍﻭﻣﺪ ﺩﯾﺪ ﺧﻮﻧﺸﻮ ﺧﺎﻟﯽ ﮐﺮﺩﻥ !

sep10

ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺗﻮ ﭘﺎﺭﮎ ﻗﺪﻡ ﻣﯿﺰﺩﻡ

ﮐﻪ ﯾﻪ ﺯﻧﯽ ﺑﺎ ﺳﮕﺶ ﺍﺯ ﺭﻭﺑﻪ ﺭﻭ اومد ، ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺑﻪ ﺳﮕﺶ ﮔﻔﺖ:

ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺑﺮﻭ ﮐﻨﺎﺭ ﺑﺰﺍﺭﻋﻤﻮ ﺭﺩ ﺷﻪ !

ﺍﻟﺎﻥ ﻣﻦ ﻣﻮﻧﺪﻡ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻋﺰﺕ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﯾﺎ ﺑﻬﻢ ﻓﺤﺶ ﺩﺍﺩ ! O.o

sep10

یارو دماغشو عمل کرده ، عکساش که هیچ

دیگه تو دستشوییم نیمرخ وِل میده !

sep10

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﮕﯽ :

ﺍﮔﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﻫﻤﻪ ﻗﺎﻃﯽ ﭘﺎﺗﯽ ﻣﻴﮑﻨﯽ ، ﻭﺍﺳﻪ ﻣﺎ ﻫﻨﻮﺯ ﺗﺎﺗﯽ ﺗﺎﺗﯽ ﻣﻴﮑﻨﯽ !

sep10

یه بیماری هست اسم نداره اما نتیجه ش

نگهداشتن شیشه عطرها و اسپری های تموم شده ست !

sep10

هورمونی هست به نامِ هورمون "که چی بشه"

که گند میزنه به هورمونِ "اراده" !